چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه)

نمايشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگترين رويداد ايران در زمينه بورس، بانک و بيمه كه سالانه با حضور جمع كثيری از شركتهای توانمند داخلی و خارجی در زمينه بورس، بانک و بيمه برپا می گردد، فرصت بسيار مغتنمی است تا شركتهای فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازديد دست‌اندركاران و متخصصان اين عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد اين عرصه، فعاليتها و نوآوری های آتی خود را معرفی نمايند.

با گذشت بیش از یک دهه از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، این رویداد به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان  و متخصصان بازار مالی مواجه شده است.

از این رو شرکت دانش بنیان برهان سیستم پاسارگاد نیز در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) تهران 1401 (FINEX2022) حاضر خواهد بود.

موارد ارائه شده توسط برهان سیستم پاسارگاد در این نمایشگاه:

– معرفی محصول نرم افزار صورت های مالی و تلفیقی
– معرفی محصولات و راهکارهای ERP ویژه صنایع مختلف
– معرفی زیرساخت جدید نرم افزارهای برهان برای اولین بار در نمایشگاه

همچنین شرکت برهان سیستم پاسارگاد ضمن ارائه آخرین محصولات و تغییرات راهکارهای نرم‌افزاری خود، ارائه های علمی و تخصصی‌ را در غرفه خود برگزار خواهد کرد که برنامه آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

منتظر حضور سبزتان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در سالن 8 غرفه 29 از ساعت 8 تا 15 در روز های 2 الی 5 مرداد هستیم.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه)