ماژول‌‌های نرم‌افزاری برهان

اگر در سازمان یا کسب‌وکار خود، به دنبال راه‌حل نیاز خاصی می‌گردید، تنها کافیست چرخی در میان ماژول‌های متنوع برهان بزنید تا به پاسخ برسید.

ماژول‌های نرم‌افزاری برهان


حسابداری

خزانه داری

تجمیع مالی (Mapper)

صورت های مالی

مدیریت وصول

اموال و دارایی ثابت

انبار

فروش

تامین (خرید)

ردیابی

بارکد

توزین

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

مدیریت منابع

کنترل تولید

آزمایشگاه

برنامه ریزی تولید

تعمیر و نگهداری

بهای تمام شده

حقوق و دستمزد

حسابداری دولتی (تعهدی)

انبار دولتی (انبار طرح)

حقوق و دستمزد دولتی

اموال و دارایی ثابت دولتی

دریافت و پرداخت دولتی

بودجه و اعتبارات

کنترل کیفیت

گزارش ساز

فرم ساز

SMS

 

مشتریان موفق برهان در استفاده از ماژول‌های نرم‌افزاری برهان

 

شرکت صنایع مفتولی زنجان

شرکت صنایع مفتولی زنجان که توليدکننده انواع ميخ و مفتول گالوانيزه،‌ آنيل و مسوار می‌باشد، با استفاده از ماژول‌های نرم‌افزاری برهان، توانسته بسیاری از امور جاری شرکت را به صورت سیستماتیک درآورده و بسیاری از فرآیندهای درون‌سازمانی خود را توسط ماژول‌های نرم‌افزاری برهان اجرایی کند.

شرکت دلفیران

شرکت آریا فزان خلیج فارس (دلفیران) یکی از بزرگترین واردکنندگان ماهیان زینتی، گونه های مرجانی و تجهیزات آکواریوم آب شور در ایران می‌باشد که از ماژول‌هایی همچون حسابداری، انبارداری، فروش و خزانه‌داری برای هوشمندسازی سازمان خود استفاده کرده است.

شرکت کیا دریا کالا

بدون شک یکی از شرکت‌های بزرگ در حوزه کشتیرانی، شرکت کیا دریا کالا می‌باشد که به دلیل حجم بالای کار، به نرم‌افزاری نیاز دارد که توانایی پاسخگویی به این نیازها را داشته باشد و بتواند به‌سرعت اطلاعات مورد نیاز مدیران این شرکت را در اختیار آنان قراردهد. ماژول‌های نرم‌افزاری برهان این امکان را برای این شرکت بوجود آورده است که بتوانند به‌راحتی به موارد ذکر شده را از سیستم استخراج کنند و مورد استفاده قرار بدهند.

رشد سازمان با ماژول‌های نرم‌افزاری برهان

ماژول‌های یکپارچه نرم‌افزار برهان به شما این امکان را می‌دهد که روی موارد مهم متمرکز شوید، ریسک‌های کسب‌و‌کارتان را به دقت ارزیابی کنید و سریع‌تر تصمیم بگیرید، روند اجرای عملیات سازمان خود را با توجه به نیاز بازار و مشتریان به سادگی تغییر دهید و سیاست‌های کاری را در تمام شبکه‌ کاری اعمال کنید. این ماژول‌ها می‌توانند به تکنولوژی‌های روز همچون موبایل سرویس، RFID  متصل شوند. از طریق این ماژول ها می توانید اقدام به ساماندهی فرآیندهای سازمانی خود کنید و مکاتبات اداری را به صورت الکترونیک از هر نقطه جغرافیایی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن انجام دهید. مجموعه این ماژول‌ها با بهره‌گیری از برترین فناوری‌های تولید نرم‌افزار، با کاربری ساده و امنیت بالا ساخته شده است. این ماژول‌های نرم‌افزار با توجه به نیاز شرکت‌ها در حوزه‌های خدماتی، بازرگانی، تولیدی،  پیمانکاری و سازمان‌های دولتی تولید شده است و به شما کمک می‌کند تا فرآیندهای کسب‌و‌کار خود را به سادگی و هوشمندانه مدیریت کنید.